دسترسی غیر مجاز به ویندوز Windows Password Remover 7.01
.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

 


Windows Password Remover 7.01

توجه : هرگونه سو استفاده از این نرم افزار به عهده ی کاربر بوده و دانلود کده هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد !

 

سیستم عامل ساخت مایکروسافت که با عنوان ویندوز شناخته می شوند تا کنون ورژن های متفاوتی را برای کاربران عرضه داشته است و یکی از نکاتی که وجه اشتراک همه ی آنها به شمار می رود ، امنیت بسیار پایین آن می باشد و کاربران همیشه از این موضوع گله مند بوده اند . گذاشتن پسورد در صفحه لاگین شاید می توانست تا قبل از امروز تا حدودی بازدارنده باشد اما برنامه ای که قصد معرفی اش را به شما داریم نشان می دهد که نفوذ به یوزرهای ویندوز آنچنان که تصور می شود سخت نیست !

 

این نرم افزار که Windows Password Remover نام دارد یک برنامه ی تحت بوت بوده و برای استفاده از آن می بایست در ابتدا آن را که در قالب ایمیج ISO قرار دارد بر روی CD یا DVD رایت کرده و پس از بوت با آپشن هایی که در اختیارتان قرار می گیرد پسورد یوزر های مورد نظر را ریست کنید . بله به همین سادگی و ظرف کم تر از ۱ دقیقه شما خواهید توانست بدون در اختیار داشتن پسورد به هر اکانتی که بر روی ویندوز ساخته شده است دسترسی پیدا نمایید . پس از بوت کردن برنامه لیست تمامی اکانت ها به نمایش در آمده و رو به روی هر یک عددی نوشته شده است و شما تنها با وارد کردن شماره ی هر یوزر می تواند پسورد آن را حذف نمایید .

نکته قابل توجه در آخرین ورژن این نرم افزار که برای شما در دانلود کده فراهم آورده ایم اینست که هیچ ورژنی از ویندوز از دست آن در امان نخواهد بود . بنابراین مهم نیست که ویندوز شما اکس پی ، ویستا و یا حتی سون باشد ؛ مهم اینست که همان یک دقیقه برای حذف پسورد کفایت می کند !

 

 

 

hajm حجم : ۵٫۵۸ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

note برای رایت کردن ایمیج بعد از خارج کردن فایل دانلود شده از حالت فشرده می توانید از نرم افزارImgBurn یا gBurner استفاده کنید .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 328
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 17544
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1